Ασθένειες του ανθρώπινου οργανισμού.


Θέλω να μιλήσω και αναστενάζω. Θέλω να τραγουδήσω και κλαίω. Να ένα λυπητερό τραγούδι σκέφτομαι. Τελειώνει κι αυτό σιγά σιγά. Θα τραγουδήσω άλλο λέω. Και κλαίω ξανά. Πως αντικατέστησα τα τραγούδια με λυγμούς; Πως γίνεται στα μάτια μου να κλαίνε χείμαροι; Πως θα μπορέσω να βρω τον εαυτό μου μέσα σε όλο αυτό; Πως θα με αναγνωρίσω σε τόση θολούρα; Πως θα εξοντώσω αυτό που σαπίζει μέσα μου; Αυτό που μυρίζεις όταν με πλησιάζεις. Πως θα αντιμετωπίσω τους δαίμονες μου, όταν σε μυρίζω ακόμη στα χέρια μου; Πως να σου ξανά τραγουδήσω, όταν οι χορδές μου έχουν δεθεί κόμπος; Με τι φωνή να σ' αποχαιρετήσω; Πως θα βρω τη δύναμη; Πως θα βρω τη δύναμη όταν κοιμάμαι στον καναπέ στριμωχτά, ώστε να μην υπάρχει κενό δίπλα και σε αναζητήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου